Cruise 2 - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van Tessa Janssen - WaarBenJij.nu Cruise 2 - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van Tessa Janssen - WaarBenJij.nu

Cruise 2

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

01 Januari 2013 | Mexico, Puerto Vallarta

Vandaag en gisteren waren echt super drukke dagen. Op de andere cruise was je blij als je 2 gasten op een dag had, maar nu heb ik er wel 7 of 8 op een dag. Op mijn 2e dag van cruise heb ik al meer geld gevangen dan in de 14 dagen van de andere cruise. Ik kreeg vandaag zelfs een fooi van 50 dollar en van 100 dollar! Vanavond is het kerstavond en moeten we optreden met het kerstkoor. Daarna hebben we eigenlijk een afterparty voor alle leden van het koor, maar we gaan vanavond ook kerst vieren met het spa-team. We gaan dan met z'n allen naar de thermal suite, dat is de VIP-ruimte in de spa en daar gaan we onze kadootjes aan elkaar geven en champagne drinken in de jacuzzi, dus een leuk vooruitzicht. Waarschijnlijk daarna nog even naar de OB (crewbar), want morgenochtend ben ik lekker vrij. Morgen komen we aan in Mexico, dus kan ik eindelijk het schip af in Mexico :D En ik heb vandaag ook een uitnodiging gekregen voor een kerstdiner voor alle crewleden morgenavond, dus dat wordt gezellig! Want de dag erna ben ik ook de ochtend vrij :D
De kerstavond was echt super! Eerst heb ik ff wat gedronken in de crewbar, want we moesten pas om 22.30 uur verzamelen voor het kerstkoor. We hebben 3 liedjes gezongen en dat was wel grappig. Daarna had ik eigenlijk helemaal geen zin om naar de spa-party te gaan, want de anderen waren daar allemaal niet voor uitgenodigd en zij gingen naar de after-party van het koor. Maar ik ben toch maar gegaan, want ik moest de kadootjes geven. Ik heb een pakket van Victoria's Secret gekregen met bodylotions en parfums. Nadat we de kadootjes hadden gekregen was het al afgelopen, want de anderen die niet in het koor zaten waren al eerder naar de spa-party gegaan. Dus toen maar weer terug naar de crewbar. Dat was echt super! Iedereen was vet aangeschoten en het was ontzettend leuk! Om half 3 gaat de bar altijd dicht en vervolgens hebben we nog een cabin party gehouden in iemands cabin.
Gisteren was een heerlijke dag! Het was kerst, maar daar merkte je niet zoveel van, behalve dat iedereen je 'merry christmas' wenste. Ik hoefde pas om 15 uur te beginnen met werken en we zijn nu in Puerto Vallarta, Mexico. In de ochtend heb ik even met oma gebeld, echt super om haar stem weer even te horen :D Daarna ben ik met Hayley en Matt naar het strand geweest, echt heerlijk! En zo vreemd om kerst door te brengen op het strand! En toen ik weer terug op het schip was, heb ik geskypt met het thuisfront, ook hartstikke leuk. Vervolgens moest ik werken, helaas had ik 'late desk' (late dienst) vandaag. Normaal werk je tot 20 uur, maar we moeten omstebeurt een avond tot 22 uur werken. Er zijn dan geen behandelingen, maar je moet dan achter de balie staan tot 22 uur. Dat is echt zo saai, want er komen nauwelijks gasten. En er was een kerstdiner, maar daar kon ik dus niet heen omdat ik moest werken :( Ook was ik IPM vanavond, dus kan ik het schip niet af. We hebben vandaag 'overnight', dat betekent dat we een nacht in de haven liggen en iedereen het schip af kan om te feesten. Maar ook daar kan ik dus niet aan mee doen :( Dan maar de crewbar in en dat was wel gezellig, maar erg rustig omdat bijna iedereen weg was. Maar op een gegeven moment wilde iedereen toch nog naar een nachtclub gaan en ik kwam er achter dat er een aantal spa-meiden op het schip bleven, dat betekent voor mij dat ik toch het schip af kan. Omdat zij dan blijven nemen ze mijn IPM over. De nachtclub was echt geweldig! Iedereen van het schip komt daar om te feesten. Ik heb echt een super nacht gehad! Alle crewleden zijn echt fantastisch!
2 dagen geleden was ik een beetje down, omdat er 3 gasten hadden geklaagd in een paar dagen tijd. Meestal omdat ze gewoon niet luisteren naar wat ik zeg. 1 vrouw was boos omdat ze, nadat ze moest douchen tijdens de behandeling, geen handdoek kon vinden om zich af te drogen, terwijl deze gewoon over de douchedeur hing. Een ander klaagde omdat ze de massage te zacht vond, terwijl ik haar heb gevraagd hoe ze haar massage wilde hebben. Ze wilde medium en niet hard en ik heb haar zelfs gezegd dat als ze meer druk wilde ze dat moest zeggen, maar dat deed ze niet. Toen ik na het diner terug kwam in mijn behandelkamer lag er ineens een viberator op mijn bed! Haha, vast een grap van de meid die onze spa schoonmaakt. Maar ik moest zo lachen dat alle negatieve gevoelens van die dag verdwenen. Het is een knalroze viberator met een konijntje erop.
Gisteren was het embarkation day, dus weer een eind en begin van de cruise. 's Ochtends ben ik even wezen shoppen in San Diego. Daarna weer tours geven voor de gasten door de spa en 's avonds behandelingen. Ook kreeg ik mijn fooien uitbetaald van afgelopen cruise, 670 dollar, dat is ongeveer 600 euro voor 1 week!
Toen ik 's avonds mijn bar-rekening ging betalen bleek dat ik 4 kerstkaarten had gekregen. 1 van oma, 1 van tante Wilhelmien en 2 van mijn ouders, echt super leuk!

  • 01 Januari 2013 - 12:33

    Marianne:

    Leuk om te lezen tessa..ik blijf je volgen hoor
    Die paar klachten joh..nix van aantrekken..je doet je best toch en mensen hebben altijd wel wat te zeuren.
    Jeetje ...lekker veel fooi....enjoy tessa!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Puerto Vallarta

Tessa

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 512
Totaal aantal bezoekers 20647

Voorgaande reizen:

10 Mei 2014 - 10 November 2014

Legend of the Seas

25 Mei 2013 - 08 Juni 2013

Baltische staten 2

11 Mei 2013 - 25 Mei 2013

Noorwegen

27 April 2013 - 10 Mei 2013

Baltics

09 April 2013 - 27 April 2013

19 dagen canarische eilanden cruise

10 Januari 2013 - 09 April 2013

90-dagen verre oosten cruise op schip de Rotterdam

07 December 2012 - 09 Januari 2013

San Diego, Hawaii, Mexico

13 Oktober 2012 - 24 November 2012

Londen

Landen bezocht: