Mijn 3e week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa Janssen - WaarBenJij.nu Mijn 3e week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa Janssen - WaarBenJij.nu

Mijn 3e week

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

05 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

En de 3e week is ook alweer voorbij! Wat gaat het toch snel! Deze week hebben we op school bamboo massage, hotstone massage en waxing gedaan. En we hebben 2 nieuwe gezichtsbehandelingen geleerd. Deze week hoefden we gelukkig niet zoveel te leren, omdat we het meeste al hebben gehad. Ik heb woensdag mijn certificaat en badge van Elemis (de productlijn waar ze mee werken) gekregen. Volgende week leren we nog 1 nieuwe behandeling en dan hebben we alles geleerd. Dan is het echt alleen nog maar herhalen en wachten op het schip. Tennille, Erika en Kristin (waar ik afgelopen weekend mee de stad in ben geweest) hebben deze week hun schip toegewezen gekregen. Echt leuk voor ze, maar ik vind het wel jammer dat ik ze niet meer zal zien! Tennille heeft me wel uitgenodigd om haar volgend jaar te komen opzoeken als ze weer thuis is in Trinidad & Tobego, dus wie weet...
Woensdag was het Halloween. We hebben een paar kinderen gezien die verkleed als dracula of heksen de deuren langs gingen, echt leuk om te zien! En super schattig! Toen Dominicka aan onze 'moeder' vroeg waarom zij geen versieringen hadden, kregen we een preek over dat Halloween eigenlijk een feest van het licht was en zij zijn christenen, dus willen ze eigenlijk niks met duisternis en mensen bang maken te maken hebben. Als er kinderen langs de deur komen, doet ze de deur wel open en ze geeft ze ook wel snoep, maar ze vertelt hun ook dat zij christen is en dat jezus van hen houdt en dat het eigenlijk een feest van het licht is, bla bla bla. Wat een gezeur!
Het wordt trouwens met de dag erger hier in huis. We hebben al 5 dagen geen internet, dus we hebben eigenlijk helemaal geen contact meer met de buitenwereld. Ik begin nu ook echt last van mijn rug te krijgen, omdat we geen normale stoelen hebben en alleen maar op het bed kunnen zitten. Het eten wordt ook steeds slechter en het was al zo slecht. We krijgen nu alleen nog maar ongezonde dingen, veel patat en pizza. In het weekend wilden we uitgaan met meiden uit onze klas en terwijl Steiner zegt dat onze avondklok tot 12.00 uur is, moeten wij al om half 12 thuis zijn. De verveling wordt ook steeds erger. We hoeven nauwelijks meer wat voor school te doen, we kunnen geen tv kijken en niet internetten, en we zitten continu opgesloten in dit kleine hok. Ik wou echt dat ik weer terug kon naar de YMCA!
Zaterdag was trouwens wel een leuke dag! 's Middags ben ik met Laura naar een groot overdekt shoppingcentre geweest. Ik had mijn laptop meegenomen, zodat we daar bij de McDonalds onze mail en facebook konden checken. En 's avonds zijn we eindelijk voor het eerst uitgeweest hier in Londen :) We zijn met de bus naar Watford gegaan, dichtbij de YMCA. In de bus kwamen we Andre tegen, 1 van de weinige jongens op de Academy. Met z'n 3en zijn we naar een club genaamd Revolution gegaan. Maar het was nog erg vroeg, dus heel rustig. We hebben een drankje gedronken en toen we naar buiten gingen om naar het vuurwerk te gaan kijken (dat we trouwens niet konden vinden) kwamen we Yasmin, Leanne en Tennille tegen :) We zijn weer terug gegaan naar Revolution, maar daar bleef het rustig, dus zijn we verkast naar een andere club genaamd Que Passa. Het was echt een super avond! Later kwamen Brenda, Rebecca, Ricardo, Ivone en Eelkje (ook een Nederlands meisje) ons vergezellen, dus we waren met een hele groep. Aan het eind van de avond ging het alleen een beetje mis. Ik, Laura en Andre wilden de bus weer naar huis pakken, maar de bus kwam niet opdagen en dat was de laatste bus die richting ons huis ging. We hadden 1,5 uur gewacht in de kou en besloten toen maar een andere bus te pakken en het laatste stuk met de taxi te doen. Uiteindelijk waren we kwart over 1 pas thuis. We hadden wel gebeld naar onze nep-papa dat we later kwamen, dus ik hoop niet dat hij het aan Steiner door gaat geven dat we te laat terug waren, want we konden er eigenlijk niks aan doen.
Zondag hebben we een relaxte dag gehad. Ik en Laura zijn ff boodschappen gaan doen. En verder hebben we niet veel gedaan.
Het was een kwestie van tijd, maar vanavond tijdens het diner heeft onze 'moeder' ons uitgenodigd om volgende week zondag mee te gaan naar de kerk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Londen

Mijn belevenissen tijdens mijn trainingstijd op de Steiner Training Academy in Londen.

Recente Reisverslagen:

24 November 2012

Mijn 6e week

24 November 2012

Mijn 5e week

11 November 2012

Mijn 4e week

05 November 2012

Mijn 3e week

31 Oktober 2012

Mijn 2e week
Tessa

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 20635

Voorgaande reizen:

10 Mei 2014 - 10 November 2014

Legend of the Seas

25 Mei 2013 - 08 Juni 2013

Baltische staten 2

11 Mei 2013 - 25 Mei 2013

Noorwegen

27 April 2013 - 10 Mei 2013

Baltics

09 April 2013 - 27 April 2013

19 dagen canarische eilanden cruise

10 Januari 2013 - 09 April 2013

90-dagen verre oosten cruise op schip de Rotterdam

07 December 2012 - 09 Januari 2013

San Diego, Hawaii, Mexico

13 Oktober 2012 - 24 November 2012

Londen

Landen bezocht: