Mijn 5e week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa Janssen - WaarBenJij.nu Mijn 5e week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa Janssen - WaarBenJij.nu

Mijn 5e week

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

24 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

De week is weer voorbij gevlogen!
Ik heb me aangemeld om deze hele week supervisor te zijn op school. Dat betekent dat je elke dag tijdens de schoonmaak, samen met nog iemand, de leerlingen van de hele school moet aansturen om de school schoon te maken en zorgt dat iedereen zijn taken goed uitvoert. Best spannend, maar het ging me redelijk goed af :)
Woensdag was echt een rare dag! De dag begon zoals elke andere dag. We moesten onze presentaties voor alle behandelingen oefenen voor de klas en na de middagpauze kregen we ineens te horen dat er een aantal mensen naar huis mochten om op hun schip te wachten. Ook mijn naam werd genoemd en nog meer meiden uit mijn week. We moesten naar een ander klaslokaal en daar werd ons vertel op welke datum we naar ons schip kunnen, mijn datum wordt 8 december. Dat duurt dus nog een hele tijd. Omdat ze allemaal nieuwe leerlingen krijgen moeten wij plaatsmaken voor hun. Daarom mogen wij naar huis, we moeten wel zelf ons eigen ticket betalen, maar Steiner betaalt dan onze vlucht vanuit ons eigen land gelijk naar het schip. Iedereen zou dan dit weekend al naar huis toe gaan. En dan zou ik 3 weken thuis wachten totdat ik naar mijn schip kan. Er werd ons ook vertelt dat we morgen al onze schipdetails zouden krijgen, dus welke lijn, welk schip en welke route we gaan varen. Iedereen was dolenthousiast! Alleen werden we helaas, een half uur voordat school voorbij was, weer terug geroepen en vertelden ze ons dat ze het toch niet zo snel allemaal konden regelen en dat we volgende week onze schipdetails pas krijgen. En dat we dus volgend weekend pas naar huis kunnen. Veel meiden hadden hun familie al gebeld dat ze dit weekend thuis zouden komen, dus dit was een grote teleurstelling voor iedereen. Maar mijn schipdatum staat vast, 8 december gaat het gebeuren! En ze hebben nu dus ook al mijn schip vast staan. Ik ben echt zo benieuwd! Ik heb ervoor gekozen om mijn familie hier nog niks over te vertellen en dan als verrassing ineens voor de deur te staan. En als ik het wel aan ze vertel kan het toch weer op het laatste moment veranderen, dus kan ik beter niks zeggen. Het lijkt me erg leuk om iedereen toch nog even te zien. Als ik volgende week dan naar huis ga, ben ik ook met Sinterklaas thuis en dat vind ik ook wel heel leuk :) Alleen Laura hoorde niet bij de groep die vandaag iets tehoren heeft gekregen. Ik vind het geen leuk idee om haar hier alleen achter te laten in deze rare familie.
Zaterdagavond zouden we eigenlijk met een groepje meiden naar de bioscoop gaan om de film Twilight te zien. Alleen hadden de andere meiden op het laatste moment afgezegd, omdat ze nog in de stad waren. Ik en Laura waren al helemaal klaar en stonden net op het punt om weg te gaan. Dus toen zijn we met z'n 2en naar de bioscoop geweest. We zijn niet naar Twilight geweest, omdat Laura de andere delen nog niet had gezien. Dus hebben we Madagaskar 3 gekeken. Er zaten alleen kleine kinderen in de bios, en wij! Het was echt een hele leuke film, echt lachen!
Zondag ben ik in mijn eentje naar de London Zoo geweest, de dierentuin in het centrum van London. De anderen hadden geen geld en ik wou er toch graag heen, dus dan maar alleen. Het was erg leuk, het lijkt een beetje op de dierentuinen in Nederland. De diertuin lag in het Regent's Park, dus daar ben ik ook nog even doorheen gewandeld. Echt een prachtig park, er waren veel mensen aan het wandelen, hardlopen, voetballen en American Football aan het spelen. Dus er was veel te zien! Ook de bomen en de tuin waren prachtig zo in de herfst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Londen

Mijn belevenissen tijdens mijn trainingstijd op de Steiner Training Academy in Londen.

Recente Reisverslagen:

24 November 2012

Mijn 6e week

24 November 2012

Mijn 5e week

11 November 2012

Mijn 4e week

05 November 2012

Mijn 3e week

31 Oktober 2012

Mijn 2e week
Tessa

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 20617

Voorgaande reizen:

10 Mei 2014 - 10 November 2014

Legend of the Seas

25 Mei 2013 - 08 Juni 2013

Baltische staten 2

11 Mei 2013 - 25 Mei 2013

Noorwegen

27 April 2013 - 10 Mei 2013

Baltics

09 April 2013 - 27 April 2013

19 dagen canarische eilanden cruise

10 Januari 2013 - 09 April 2013

90-dagen verre oosten cruise op schip de Rotterdam

07 December 2012 - 09 Januari 2013

San Diego, Hawaii, Mexico

13 Oktober 2012 - 24 November 2012

Londen

Landen bezocht: